Snygga Tana!

Snygga Tana
Måste dela med mig av en bild där matte lyckades fånga mig och snygga Tana på bild tillsammans.
Alla mina Magistratsparkskompisar vet vem Tana är och jag tror hon står rätt högt i kurs hos oss alla. Hon och jag brukar busa rätt hårt när vi ses, det är bara lite pinsamt att hon är så stark och snabb att hon oftast lyckas fälla omkull mig.... hm...tur att matte inte fångade DET på bild!

Tana och hennes familj har fått tillökning med en tvåbent liten valp har vi hört men vi har tyvärr inte träffat underverket ännu. GRATTIS från oss!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad fina ni är tilsammans där ni ligger, tycker dock att du ligger lite väl långt ifrån henne.
Tana tjejen, ja henne gillar jag oxå skarpt, skall bli kul och träffa dom alla igen när dom väl snart bör vara tillbaka i M-parken.

2007-08-22 @ 21:28:36
Postat av: Elliot

Är Tana en Rideback eller?För min storebror(ni vet Timon)som fanns här före mej -han var tokig i den rasen.Han kände flera stycken o även en uppfödare till rasen.
Har fått höra att henne som han tyckte bäst om heter Izette o även valparna hon fick har tyckt mycket om flattar.....sååå det måste betyda att det är trevliga typer hihi!!!

2007-08-25 @ 12:18:17
Postat av: Sigge

Elliot, du såg rätt - Tana är en Ridgeback och jag har nog också bara träffat trevliga sånna.
Walle - långt ifrån..? Man är väl gentleman! (Iaf när matte tar kort... hihi)

2007-08-29 @ 01:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0