JAG ÄR TILLBAKA!!!

Hej kära vänner......om nu någon finns kvar här efter min lååååååååååånga frånvaro?
Jag är ledsen att jag totalt trillade ur bloggosfären igen efter min inledning som gick så bra. Det finns flera anledningar till detta.
Först ockuperade matte datorn fullständigt i tre veckor i slutet av maj/ början av juni med något skolarbete som kallas "uppsats". Den verkar bestå av en massa bokstäver och långa ord och en del svordomar tror jag om det nu var så att hon läste högt när hon satt där och knappade och jag låg under bordet och värmde hennes fötter..... Verkar inte vara något för mig. När hon väl var färdig hade hon tydligen kört slut på datorn för då ville den inte fungera mer. Den behövde nog vila efter alla långa dagar (och nätter...) Matte mumlade också något om att hon inte ville se åt en dator på flera veckor utan hellre ge sig ut på promenader med mig vilket ju var trevligt men det innebar ju att jag inte heller fick tillgång till datorn och min blogg...

Sen blev det Midsommar och sen började Sommaren som har inneburit rätt mycket resor, mest till Stockholm, utan tillgång till Internet men en massa andra skojiga saker istället. Ni ska få några utvalda bilder & berättelser från sommarens höjdpunkter här, det lovar jag.

Jag har faktiskt också varit rätt kass i flera omgångar i sommar pga min allergi och en massa konstiga följdsjukdomar så det har  blivit rätt många besök hos veterinären också. Rapport om det kommer senare.

Hoppas att ni är några som är kvar och vill fortsätta läsa om mig och min flock. Jag lovar att jag inte ska försvinna bort så där länge igen!! Det känns bra att vara tillbaka!
Voff på er!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Välkommen tillbaka i bloggvärlden, som jag har längtat. Du skall tro att jag blev paff (positivt paff) när jag klickade på Sigges blogg-länken.

2007-08-22 @ 21:21:00
Postat av: Elliot

Heeeej Sigge!Jag har varit inne jätteofta å kollat på din blogg och blivit besviken varje gång jag sett att det inte kommit något nytt.Dessutom har jag varit orolig för din hälsa.
Men nu tar vi nya tag....eller?Och framför allt hoppas vi på att du får hålla dej frisk och kry framöver.
Själv har jag blivit jättepigg och sprattig sen mina mandlar opererats bort så det var tydligen ett bra beslut av min matte...ibland e hon bra o ha=0D
Vi hörs igen!
/Elliot

2007-08-25 @ 12:12:47
Postat av: Sigge

Hej igen kompisar! Vad roligt att ni inte hade givit upp hoppet om mig och min blogg och att ni har hittat hit igen!
Vad bra det där med dina mandlar Elliot för det är inget roligt att vara sjuk. Vi håller tassarna för en frisk höst för oss alla.

2007-08-29 @ 01:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0