Mina "kusiner"

Jag vill också passa på och visa er en bild där jag och mina "kusiner" lyckades fastna alla på samma bild samtidigt. Bilden är från förra sommaren när vi hade gemensam "leta kantareller kurs".
Det här är mitt kompisgäng på Torsö:

mitt gäng

(från vänster till höger:)
Hogan    Risenschnauzer, 12 år, bor hos Husses bror CarlGustaf & hans fru Gunilla
Jag!
Oscar     Labrador retriever, 7 år, bor  också hos CarlGustaf & Gunilla
Misty       Australian Shepherd,8 år, bor hos Husses brorsson Jens & hans sambo Malin
Cissi      Australian Shepherd, 2 år (3 i jan-08), bor också hos Jens & Malin

Hogan & Oscar bor i Kristianstad och vi träffas rätt ofta på helgerna i Torsö och busar.
"Brudarna" bor i Uppsala men är nere större delen av sommaren på Torsö och lite då och då under resten av året så vi ses rätt så ofta vi också. Det brukar bli rätt bra hålligång på oss när vi ses alla samtidigt!!
Åh vad jag gillar er alla & saknar er nu för det var ett tag sen vi sågs. Men snart är det jul och då träffas vi igen!
Voff på er!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Härliga gängkompisar du har.

Om jag inte minns fel så såg jag skymten av dem alla, visst gjorde jag väl det? Men jag tror inte att vi hälsade på varann...

2007-12-01 @ 13:37:06
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Sigge

Hej Walle,
Ja, jag tror säkert att du såg dom allihop. Om jag inte minns fel tror jag vi hälsade på "brudarna" eller i alla fall någon av dom. Oscar däremot är inte så förtjust över andra hanhundar som hälsar på i hans revir så honom höll vi nog oss på avstånd från tror jag.... Jag försöker tala om att jag bara har snälla kompisar men han litar inte riktigt på mig och vill gärna spela lite tuff.
/Sigge

2007-12-04 @ 10:23:27
URL: http://flattefnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0