Fler kompispromenader

Torsdag var en bra dag för när vi var ute på em träffade vi Guiness och hans matte borta vid volleybollplanerna. Vi lekte lite där och våra mattar diskuterade statusen för våra allergier och vad man kan prova för tricks för att bli av med dom. Sedan gick vi en runda i "skogen" (motionsspåret) i Pildamsparken . Fast innan vi kom så långt hittade vi den lilla fontänen vid parkens ena ingång och där passade vi på att bada. Guiness blev alldeles till sig och satte in hela huvudet i fontänen! Så här såg vi ut:

image9
Det är Guiness till vänster och jag till höger

image10
Det är det här också.... Guiness satsar på "the wet look" vilket jag tycker klär honom!

Efter vårt härliga bad fick vi springa lösa i "skogen" och busa runt & vi skötte oss riktigt bra så våra mattar verkade nöjda med oss. Hundrastplatsen fick vi inte gå in i för där var redan upptaget. Men det gjorde inget för då hade vi redan busat av oss det värsta. Jag tar gärna en repris på den promenaden också!

Kommentarer
Postat av: Guinness

Den där fontänen var lattjolajbans. Dit vill jag flera gånger. Kul också att få springa lös i Pildammsparken. Jag brukar inte få det men på sistone har matte faktiskt låtit mig springa lös mer och mer. Det gäller bara att sköta sig, säger hon. Jag har sett att du nästan alltid får vara lös. Fick du det när du var liten också?

2007-05-26 @ 11:54:27
Postat av: Wallander

Vi flattar är nog allt lite konstiga, tänk att vi alla är lika galna i fontänbad. Tur att vi har fördelen att bo i staden Malmö, för vi har ju hur många fontäner som helst här.
Guinness, du & jag får allt försöka sträva efter att bli så lydiga som Sigge, du verkar ha kommit ett steg framåt nu i alla fall eftersom att du fått börja att vara lös & ledig igen.

2007-05-26 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0