Sommarnostalgi

Jag har faktiskt länge och väl lovat att jag skulle lägga ut några fina bilder från Walles besök hos mig på Torsö i somras så nu får ni lite sommarnostalgi vilket kanske inte är fel i novembermörkret. Så här superkul hade vi det i somras!
Vi hittade en jättebra pinne att leka med & sprang i full fart fram & tillbaka på stranden i riktiga flattefnatt!
hittade en pinne

Fast mest var vi i vattnet förstås!
vattenlek

i vattnet

Då är det viktigt att skaka vattnet ur öronen ibland!
skaka!

Efter flera bad och promenad fick vi följa med & mysa på restaurang.
Här är Walle i knät på sin Mor!
walle & mor

Vi fick spåra också så det var en händelserik helg & vi var rätt trötta båda två sen.
Här är Walle "in action" i spårskogen på Torsö:
walle spårar

Åhhh vad roligt vi hade det! Kul att minnas tillbaka.
Hoppas ni kommer tillbaka nästa sommar igen!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag hade nästan glömt faktiskt, men när jag tittar på bilderna så var det som om det var igår. Vi kommer mer än gärna tillbaka nästa sommar!

2007-12-01 @ 13:30:12
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0