Lite mer sommarnostalgi...

Jag måste nog bjuda på ett par bilder till från i somras, från mormor & morfars sommarställe i Strömma utanför Stockholm där vi var halva semestern. Det är mitt andra favoritställe på jorden & det andra stället jag kom till och växte upp på under sensommaren och hösten 2003 när jag flyttade hem till husse och matte. Där får man också springa fritt och det finns vatten så man kan gå och bada i när som helst. Mysigt!

Så här ser det ut vid vattnet! De tvåbenta är ju så långsamma att ta sig ner för backen så jag hinner alltid först ner och kan kolla in vattentemperaturen!
strömma


Vi fick låna en båt av en granne så vi var på utflykt en dag & hade middag med oss:

båttur Sthlm-07

Jag var tvungen att tala om hur mycket jag gillade att få följa med och hur
mycket jag tycker om min Husse!
puss husse


Kommentarer
Postat av: Wallander

Det ser inte helt fel ut att vara på det stället heller!!! Du har verkligen paradis överallt runtomkring vart du än kommer.

2007-12-01 @ 13:33:05
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Sigge

Mmmm, jag vet, jag har oförskämt bra ställen att vara på. Jag njuter för fullt och försöker komma ihåg att tala om för min flock och dess släkt att dom har ordnat det finfint för mig. Vi ska fira julen i Strömma fast då blir det nog inga bad! Möjligen kan man få springa på isen, om det är någon, och det är rätt kul det också.
/Sigge

2007-12-04 @ 10:26:59
URL: http://flattefnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0