Ruffa

Några av er träffade mig i Malmö i juni tillsammans med bearded collie tiken Ruffa. Hon bodde hos oss ett par dagar och som ni kanske minns var hon i behov av ett nytt hem då det av olika anledningar inte fungerade så bra där hon bodde innan. Jag kan glädja er med att hon har fått ett nytt hem i Blekinge där hon bor sedan mitten av juli och det verkar fungera jättebra. Jag är jätteglad för hennes skull och hoppas att hon trivs med sin nya familj.
LYCKA TILL lilla Ruffa-buffa! Både jag och min flock tycker det var kul att lära känna dig.

Här ser ni Ruffa och mig när vi var och fikade med matte på Margaretapaviljongen i Pildammsparken.

image12

Kommentarer
Postat av: Elle

Va söta!!

2007-08-20 @ 15:45:53
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Wallander

Jag var ju en av dem som hade det stora nöjet att stifta lite bekantskap med Ruffa.
Så härligt att höra att hon har det bra i sin nya familj och med sitt nya hem.

2007-08-22 @ 21:42:06
Postat av: Elliot

Vilken pussgurka!!!!
Och vad glada vi blev jag o matte när vi hör att ni öppnade ert hem för denna lilla tjej under hennes väntan på ett nytt hem =)En stor kram till er för det.För som ni kanske vet så jobbar ju min matte på ett sådant djurhem där dom försöker ge en del hundar o katter en ny chans.....Du Sigge,har du tänkt på så lyckligt lottade vi är egentligen?

2007-08-25 @ 12:23:06
Postat av: Sigge

Ja visst är det skönt att det har gått bra för lilla Ruffa. Och du har rätt Elliot, vi har haft en himla tur som har hamnat hos sånna braiga familjer. Det är ju därför vi så gärna vill pussa på dom lite extra emellanåt!

2007-08-29 @ 01:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0