Bad i teaterfontänen...

är alltid skönt en varm sommardag. I början på juli var vi i Malmö ett par dagar och på en av våra promenader träffade matte och jag Guinness och Lena så vi gick på promenad tillsammans som avslutades med ett bad i fontänen utanför musikteatern. Av någon anledning umgås vi gärna i fontäner tillsammans! Guinness har tydligen inte riktigt vågat sig i där sedan sist vi badade tillsammans så jag fick visa honom hur man gör:
image21
Kom nu då! I med dig! (Sigge)

image22 
Jaa! Bravo! Visst är det skönt? (Sigge)

image23 
Vadå? Det har jag kunnat hela tiden! Tyckte bara att det var lite kallt om tassarna..... (Guinness)

Hoppas allt är väl med dig kompis efter din operation & att vi ses snart igen i Malmö!
/Din dykinstruktör

Kommentarer
Postat av: Wallander

Är det någonting som vi har i Malmö så är det gott om fontäner. Jag tror faktiskt jag har provat dom flesta under mina promenader med FAR.
Har ni prövat den stora runda i slottsparken?

2007-08-29 @ 21:09:17
Postat av: Östen

Hej Sigge! Vad kul att du också har en blogg! Jag vet inte om du minns mig, vi har nog bara träffats någon enstaka gång, men du och jag är "låtsastvillingar", dvs. födda på precis samma dag och år. Visst var 2003 en schysst årgång?! Din kompis Guinness är förresten riktig tvilling med min lillebrorsa, Sudden.

2007-09-03 @ 13:18:14
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Guinness

Tjena Sigge!
Var håller du hus? Har hört rykten att du är tillbaka i stan men än har jag inte sett dig. Jag har varit nere i fontänen flera gånger sedan sist men det var ett bra tag sedan nu. Kul att få visa upp sig på din blogg, jag har ju ingen egen och lär inte få någon heller.
Allt är bra med mig, lugnt på klifronten för tillfället, möjligtvis öroninflammation på gång. Jag bara väntar på att matte ska komma farande med de där läskiga pipetterna och skapa översvämning i örongångarna. Det borde vara förbjudet. Hur är det själv? När jag var hos veterinären sist sa hon att du skulle komma dit dagen därpå för att du hade klianfall igen. Hoppas det har blivit bättre nu!!
Vet du vad? Jag ska flytta (igen). Men bara till lägenheten bredvid. Jag ska få en egen balkong och jag har fått en stor säng av Walle som jag ska ligga och mysa på därute i dammfri miljö.

2007-09-06 @ 13:23:53
Postat av: Malin

Sigge du har blivit utmanad av din kusin Misty!!!

2007-10-31 @ 11:40:22
URL: http://www.maskinbilder.se
Postat av: Wallander

Rackarns oxå, din kusin Misty hann före med utmaningen....

2007-11-03 @ 16:12:33
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0